среда, 23. мај 2012.

Torta Hristov venac

U Grnetu kod Gage sam nasla ovu tortu. Veoma lepa i ukusna. Hvala Gagi sto je objavila recept ove divne torte!




Potrebno je:
za korice:

10 jaja
5 kašika šećera
100 gr čokolade ili 4 kašike kakaoa
4 kašike brašna
1 prašak za pecivo

za filove:
1 1/2 l mleka
17 kašika gustina
200 gr šećera + 10 kašika 
2 margarina
400 gr šećera
10 krem bananica
200 gr žele bombona
250gr mlevenih oraha (kikirikija, badema, lesnika, kokosa, keksa...)
100 gr otopljene čokolade
10 kašika vrelog mleka
3 kutije rolera ili 600 gr na meru

Ispeći dve kore od po 5 belanca, 5 kašika šećera, 2 štangle rendane čokolade ( ili dve kašike kakaoa), 2 kašike brašna i 1/2 praška za pecivo
I fil:-beli
U 1l mleka skuvati 12 kašika gustina i 200gr šećera. Kad se ohladi dodati jedan umućen margarin sa 250gr prah šećera.
II fil:-žuti
U 1/2l mleka skuvati 5 kašika gustina i umućena 10 žumanceta sa 10 kašika šećera. Kad se ohladi dodati 1/2 umućenog margarina sa 125gr prah šećera. Dodati 10 seckanih krem bananica i 200gr žele bombona.
III fil:-crni
250gr mlevenih oraha popariti sa 10 kašika vrelog mleka. Dodati 100gr otopljene čokolade i 1/2 margarina.
Filovanje:
kora +1/2 belog fila + roleri + druga polovina belog fila + druga kora + žuti fil + crni fil +šlag

Ovakav je redosled filovanja u originalu. Ja sam ovog puta stavila preko druge kore prvo crni fil pa žuti fil jer mi je žuti fil bio malo mekaniji.

Prijatno!!!


12 коментара:

Анониман је рекао...

Stvarno predivna torta!!! Probala sam i mnogo mi se svidja.

Začarana kuhinjica је рекао...

Drago mi je da Vam se dopala :)

Анониман је рекао...

MOGU LI ZNATI DIMENZIJE PLEHA GDE SE PEKU KORICE?

Začarana kuhinjica је рекао...

Izvinjavam se sto malo kasnim sa odgovorom.
Dimenzije pleha u kome sam ja pekla korice je 27x38.

Pozdrav!

Irena је рекао...

Divna vam je stranica,vema lepo uradjena,bravo!

Začarana kuhinjica је рекао...

Hvala Vam Irena na pohvali, drago mi je da Vam se svidja!

Pozdrav!

snezana је рекао...

Odlican recept,a vas trud jos bolji..Tako je lep presek torte..

Začarana kuhinjica је рекао...

Hvala Vam Snežana, drago mi je da Vam se dopada.

Stoja је рекао...

Da li neko moze da mi objasni sta su roleri. Ili ako ima sliku da postavi da vidim kako to izgleda i sta je to. Hvala u napred

Začarana kuhinjica је рекао...

Stojo, roleri su hrskavi vafli punjeni kremom. Imaju se kupiti u svakoj radnji prehrambene mešovite robe.
Pogledaj na linku

https://www.google.com/search?q=roleri+sa+cokoladom&client=ms-android-samsung-ga-rev1&prmd=ivn&sxsrf=ACYBGNQpGE9dRaOg--pboVk-_g-0C3_9aw:1580193578195&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjhhZ7n16XnAhVEDewKHfaYCloQ_AUoAXoECAsQAQ&biw=412&bih=756&dpr=2.63

Srdačan pozdrav!

Milena је рекао...

A ove kuglice kako se one naprave??

Začarana kuhinjica је рекао...

Milena,
Kuglice su ustvari presek rolera koji su napunjeni čokoladnim filom.