недеља, 27. јануар 2013.

Slana kreker torta


Na ovaj recept mi je ukazala prijateljica Ivana, a ona je videla na Colinarki. Savršenog je ukusa i veoma se lepo seče. Najteže je naredjati prvi red krekera, jer se krekeri malo pomeraju, ali već od drugog reda sve ide lako. Najbolje je ovu slanu tortu napraviti jedan dan ranije, kako bi keks omekšao i ukusi se lepo spojili. 



Potrebno je:

3 kutije krekera "Tak" (600gr Jaffa)
300gr majoneza
10 kiselih krastavaca (srednje veličine)
4 kisele pavlake
200gr šunke
200gr trapista
3 tvrdo kuvana jajeta


Priprema:

Naredjati slani Tak kreker 3x5 na poslužavnik. Preko krekera tanko premazati majonez, a zatim narendati 2 kisela krastavčića. Preko krastavčića premazati kiselu pavlaku. Preko pavlake naredjati nov red krekera. Ponoviti mazanje majonezom, narendati šunku i premazati preko šunke pavlaku. Redjati treći red krekera, ponovo majonez, rendani krastavčići i rendani trapist. Preko kačkavalja premazati pavlaku. Preko pavlake naredjajte poslednji red krekera, preko krekera majonez, a onda narendajte kačkavalj, šunku i kuvana jaja. Preko pemažite još jedan sloj pavlake i ukrasite rendanim kačkavaljem.

Evo još jednom tabelarno prikazano redjanje:

I RED
krekeri
majonez
rendani kiseli krastavci
pavlaka

II RED
krekeri
majonez
rendana sunka
pavlaka

III RED
krekeri
majonez
rendani kiseli krastavci
rendani kačkavalj
pavlaka

IV RED
krekeri
majonez
rendani kačkavalj
rendana sunka
rendana jaja
pavlaka
Rendani kačkavalj





6 коментара:

What's for dessert? је рекао...

Odlična ti je ova slana torta, sigurna sam da je jako ukusna.

Začarana kuhinjica је рекао...

Da, zaista je ukusna! Moji klinci je obozavju :)

Mimi је рекао...

Ovo je bas zgodno i sigurno ukusno. Ja obozavam, ali bukvalno ovakve slane torte!

Začarana kuhinjica је рекао...

Drago mi je da ti se svidja, javi utiske ako budes isprobala :)

Branka - byB је рекао...

Ova torta jako dobro izgleda, sastojci mi se sviđaju tako da je i okus sigurno odličan. Već je vidim kao predjelo ili zalogajčić za dobro društvo !

Začarana kuhinjica је рекао...

Biće mi drago da uživate uz ove štanglice :)