уторак, 15. јануар 2013.

Natina pizza


Budući da je ovo srpemala moja dvanaestogodišnja ćerka Natalija i da je to njeno prvo samostalno pravljenje pice, morala sam da obećam da ću postaviti recept ;) 
Kopala je po mojoj prvoj maloj crnoj devojačkoj sveci sa receptima i pitala da li sme da napravi picu. Prvo sam malo negodovala, a onda sam se vratila u detinjstvo i setila se da je i mene moja majka u isto vreme puštala da se petljam oko rerne. I tako... odlučila sam da je više ne sputavam :) Nekad će biti uspešno, a nekad malo manje ;) 

Ovog puta je bilo  s a v r š e n o!!!


Dakle... Natina pizza!!!



Za testo je potrebno:

2 jaja
1 čaša jogurta
1/2 čaše ulja
3 čaše brašna
1 prašak za pecivo
1/2 kašičice soli

još je potrebno:

kečap
čajna
suvi vrat
maslinke
dimljeni kačkavalj
origano

Sve sastojke za testo pomešati i ručno umutiti varjačom. U tepsiju staviti pekarski papir i nauljenim rukama rastanjiti testo. Preko testa namazati kečap i poredjati suhomesnate proizvode. Još dodati i naseckane maslinke na kolutiće. Odozgo sve ušuškati narendanim dimljenim kačkavaljem i začiniti origanom. Tepsiju staviti u već zagrejanu rernu na 220 stepeni i peći nekih 20-25 minuta.


Нема коментара: