среда, 10. април 2019.

Lažna belolučena paprika



Obzirom da je još uvek sezona sremuša, ovo i nije neki recept... više je ideja.

Danas sam tumbala neke kese po zamrzivaču i naidjem na kesu pečenih paprika. Momentalno je izvadim da bih zabelolučila paprike za ručak. Ali... ispostavi se da sam imala samo par čenova belog luka. Šta sad raditi... da idem do prodavnice... em  me mrzi😞, em mi se ne kupuje onaj 😕"kineski"... a pijaca u mojoj palanci se odavno razišla jer je podna prošla... Istog momenta mi sine kroz glavu.... pa pola frižidera je popunjeno sremušem 😂 i tako... što zbog lenjosti da se ide u prodavnicu, što zbog odbojnosti prema poljoprivrednim proizvodima koji nisu organski, stvorila se ideja da se paprika "zabeloluči" sremušem.

Elem potrebno je:


  • 7-8 pečenih paprika
  • veza sremuša
  • 2 čena belog luka
  • maslinovo ulje
  • vinsko sirće
  • so


Priprema:

Papriku očistiti od kožice i semena (ja lično volim kada ostane po koja semenčica), ocediti ih i iseći na kockice. Dodati sitno iseckan sremuš i beli luk, posoliti, pouljiti i začiniti sirćetom po vašem ukusu. Sve zajedno izmešati i uživati u ukusu, mirisu i bojama...


Prijatno!!!








5 коментара:

Branka је рекао...

Hvala :)

Začarana kuhinjica је рекао...

Nema na čemu Branka.
Pozdrav :)

Začarana kuhinjica је рекао...

proba

Zora је рекао...

Hvala ti na preporuci. Sve pohvale za post. :)

Rade је рекао...

Odlican clanak preporucujem da pogledate i moj sajt https://maxipek.in.rs