четвртак, 28. јун 2012.

Violetin sladoled

Ljude delim na grupe:

- rodbina
- prijatelji
- drugari
- poznanici

Od pre par godina u moj život su se uselile žene sa foruma Minjina kuhinjica, tako da pod grupom prijatelji imam i podgrupu forumski prijatelji. Ovo je recept od moje forumske prijateljice Violete iz Smedereva. U originalu je ovo Godin sladoled, ali sam ja imala slobodu da ga prekrstim.

Probala sam ni sama ne znam koliko recepata. Za sada je ovo broj jedan kod mojih ukućana. Pre par dana su dolazile ćerkine drugarice i one su tražile da im napišem recept kako bi mogle da naprave ovaj ledeni dezert.







 Viki, hvala ti!



Dakle potrebno je:


250 g šlaga (ja mutim sa šlag kremom), 
500 ml mleka
200 g šećera (ovako je po receptu. Ko voli baš da bude slatko, nek se pridržava recepta, a ko ne nek smanji količinu šećera). 
500 ml jogurta


Šlag pomešati sa šećerom i umutiti sa mlekom. Kada je dobro umućeno dodati jogurt i sve lepo sjediniti. Podeliti smesu prema želji i u svaki deo dodati po želji: čokoladu, miksano voće, razne arome, rum, a možete dodavati i step sokove. Smesu izlijte u posudu i stavite u zamrzivač. Kada se zamrzne, možete vatditi kugle ili seći kao parče torte!

Napomena:

Obavezno uduplite meru, jer je sladoled savršen!!!




2 коментара:

Анониман је рекао...

Hvala na lepom uvodu!Ali u tvom izvođenju,sladoled izgleda fenomenalno! Bravo! <3

Začarana kuhinjica је рекао...

Hvala tebi mila!!! U zamrzivacu je trenutno dupla tura. Svratite kod nas, kad podjete u Greece, da predahnete i da se rashladite!!!

Kiss!