петак, 17. октобар 2014.

Mešana šarena salata



Potrebno je:

  • 2 kg krastavčića kornišona (krupnijih)
  • 2 kg šargarepe
  • 2 kg kupusa
  • 2 kg karfiola
  • 2 kg crvene paprike
  • 2 kg zelene paprike
  • 2 kg zelenog paradajza
Potrebno je za presolac:
  • 6 litara vode 
  • 300 gr soli
  • 400 gr šećera
  • 1 kesica bibera
  • 8 lista lovora
  • 1 litar alkoholnog sirećeta
  • 2 vinobrana
  • 1 konzervans
Svo povrće oprati, očistiti i narezati. Ja koristim ručnu mesoreznicu, a vi možete kako vam je lakše. Povrće stavite u jednu veću vanglu i promešajte.
U šerpu stavite vodu, so, šećer, biber, lovorov list. Kada to provri, sklonite šerpu sa vatre i dodajte vinobran, konzervans i sirće. Ja za zimnicu uvek uzimam Panonkino sirće i ono mi se pokazalo kao sigurno. Presolac promešajte kako bi sve lepo sjedinilo, a onda prelijte poreko narezanog povrća. Lepo promešajte i pokrijte vanglicu nekom mušemom. Ostavite da stoji 24h i povremeno mešajte.  Kada odstoji, sipajte u tegle i zatvorite zatvaračima. Prilikom redjanja u tegle, povrće dobro sabijajte kako bi se lepo složilo.  Odložite u ostavu.

Prijatno!






NAPOMENA: 

Pogodno za post na vodi.
Mi u kući ne volim baš zeleni paradajz, pa ja količinu zelenog paradjza zamenim krastavcima. 
Od ove količine ispadne baš dosta tegli. Ja sam imala punih 23 tegli od 720ml. 

Нема коментара: