понедељак, 27. јул 2015.

Čokokokos galete



Vreme je vrućina, rernu izbegavam u širokom luku :D  a ukućani ipak s' vremena na vreme potraže nešto "slatko". Ovo su ukusne krckave galete. Savršene iz više razloga. Prvo ukusne su, drugo savršene su uz šolju mleka ili čaja, a odlične su i samostalno. Od ove mere dobićete baš dosta galeta i mogu dugo da stoje. S obzirom da je vreme putovanja, fantastične su za poneti na put. Ove galete „obavezno putuju“ sa nama.  

Potrebno je:

250 gr masti
200 gr šećera
3 jaja
150ml mleka
kora od limuna
800 gr brašna
1 puna kašika kakaoa
100 gr kokosovog braša
1 prašak za pecivo
2 vanilin šećera



Penasto umutite mast, šećer, jaja i vanilin šećer. Dodajte mleko i nastavite mućenje da se sve lepo sjedini. Dodajte narendanu koru limuna, brašno u koje ste umešali kakao, prašak za pecivo i kokosovo brašno. Od svih sastojaka umesite mekano testo i podelite na četiri dela. Od svakog dela razvucite valjak dužine 40-tak cm i secite parčiće debljine 2 cm. Od dobijenih komadića testa, pravite kuglice i pecite na tosteru ili u aparatu za galete. 

Ja ih pečem uglavnom u tosteru, jer mi je duplo brže. Svaka tura na tosteru po 8 loptica, dok u običnom aparatu za galete koji ja imam, stanu samo četiri. 



Prijatno!


2 коментара:

Mirjana је рекао...

O, super! Svidja mi se ovaj dodatak kokosa i cokolade, mi smo pravili obicne do sada, sa makom i bademom...moramo i ovo da probamo.

Začarana kuhinjica је рекао...

Za sada su nam ovakve galete favoriti. Uz solju mleka, odlicna uzina. Nije mi palo na pamet da dodam mak, a sin voli njegov ukus. Probacu i tako, hvala na ideji :)