четвртак, 21. фебруар 2013.

Heljdini trouglovi

Ovo se veoma brzo priprema, nije zahtevno za izradu, a ukus je vise nego dobar. Odlično kao doručak, večera ili užina. Mada kod mene često prodje i kao ručak ;)






4 jaja
1 čaša jogurta
2 šoljice (nekadašnje male za kafu) pšeničnog brašna
2 šoljice(nekadašnje male za kafu) heljdinog brašna
1 prašak za pecivo
1 kašičica soli

Za fil:

100-150gr mlevenog mesa 
1 glavica crnog luka
mleveni biber

Za preliv:
1 jaje 
1 čaša pavlake

Umutiti 4 jaja dodati jogurt, pšenično brašno, heljdino brašno, prašak za pecivo i so. Dobro sve izmešati i staviti u podmazan pleh ili na papir za pečenje. Preko toga posuti prodinstano mleveno meso sa glavicom crnog luka i malo mlevenog bibera. Ja volim ukus i smek bibera, pa stavim malo vise, a vi mozete po svojoj volji i ukusu. Sve to preliti sa umućenim jajetom i pavlakom. Peći na 180 -200 stepeni. Kada se ohlade seći na štanglice.

Možete seći na štanglice, kocke, trouglove...

Prijatno!



2 коментара:

cookandplay је рекао...

Mogu ti reći da si me uspjela zavarati, mislila sam radi se o nekoj slatkoj torti. :)
Premda sam veći ljubitelj slatkog od slanog, ovaj tvoj mesni kolač mi se jako, jako svidja! Recept mi se čini odličan, bit će isprobano. :)

Začarana kuhinjica је рекао...

Hahaha... izvinjavam se, nije mi bila namera da zbunjujem!
Drago mi je da ti se recept svideo. Ako budes pravila, javi obavezno kako ti se dopao ukus.

Pozdrav!