петак, 16. март 2012.

Slana rozen torta




5 korica za rozen tortu
1 kisela pavlaka
1/2 tegle (od 720ml) majoneza
350gr piza šunke (četvrtaste)
1 kiselo krastavče
so po ukusu

Pavlaku, majonez i malo soli pomesati. Prvu koricu premazati tanko filom. Preko naredjati sunku. Svaku sledecu rozen-koricu premazati filom sa obe strane. Tako redjati tri puta. Preko cetvrte korice koja je premzana filom narendati na sitno jedno kiselo krastavce. Preko toga staviti jos jednu koricu namazanu sa obe strane. Odozgo mozete narendati kackavalj, zumance ili posuti proprzenim susamom...

Veoma ukusno i zahvalno za secenje

4 коментара:

Mihaela је рекао...

Odlicna ideja! Pamtim :)

Veliki pozdrav
Mihaela

Začarana kuhinjica је рекао...

Mihaela, drago mi je da Vam se dopalo :)

veverice је рекао...

totalno slucajno sam natrapala na vas blog, i mogu vam reci da mi se jako dopada...Ovaj recept odmah prepisujem u svesku sa receptima da se ne zagubi
pozz

Začarana kuhinjica је рекао...

Veverice, dobrodosla na moj skromni blog. Veoma mi je drago da cujem da Vam se dopada.
Veliki pozdrav i bicete mi uvek drag gost :)