среда, 9. април 2014.

Pet omiljenih poslastica – blogerska igrica


Sa ovim postom kasnim dobrih nedelju dana... Prolećna gužva u kući, oko kuće, previše  obaveza na poslu i tako...
Ali evo da se oglasim... 
Igricu je započela Vera sa bloga Astal - kuhinja moje ravnice, a mene je nominovala Gaga sa bloga Moje grne. Obe su vrsne blogerke i čast mi je biti u njihovom društvu. 

Rekla sam Gagi, da je ovo kao kada majka ima mnogo dece, a od nje se traži da kaže koja pet deteta najviše voli ;) ali... hajde... rukovodiću se onim, što svi u kući zajedno najviše volimo da jedemo i da to budu slatkiši koje najčešće spremam.


Elem:





Додајте натпис


Da krenem prvo sa voćnim laganim dezertom. Jako sočan i osvežavajuć kolač.





Da nastavim u sličnom duhu. Ovaj kolač nosi naziv voćke ;) ali nije voćni. Ima raznih recepata na netu. Ove breskvice nisu suvi kolači, već izuzetno sočni jer se pre valjanja u kristal šećer potapaju u mleko.






A sada evo malo suvih kolačića. Dugo sam tragala za receptom koji bi ličio na nekadašnje kupovne medenjake. Kada mi je koleginica Bilja dala ovaj recept, mojim "mukama" je došao kraj.



IV Filbi




Svi u kući volimo sočne kolače, ali uhvatila sam sebe da ja lično u poslednje vreme više uživam u "suvim" keksićima. 






A za kraj... teško je bilo odlučitit se izmedju još mnogo dobre "dece": Majinih keksića, Carskih štangli, Kikiriki minjona, kiflica sa pivom...  ipak je odluka pala, za mene, na kraljicu torti Reformu tortu.

Sada bih ja, ukoliko imaju malo vremena da odvoje,  zamolila sledeće blogove, tj. autore istih da se izjasne i sa svima nama podele svojih pet najdražih poslastica.




Na kraju, preuzmite nalepnicu, napišite tekst na svom blogu i prosledite/nominujte dalje koga želite.






2 коментара:

Zorica Pavlovic је рекао...

Fantastične poslastice, teško bih se odlučila za bilo koju. Hvala na nominaciji i topli pozdrav.

Začarana kuhinjica је рекао...

Hvala Zoko, jedva čekam da vidim vaš odabir!

Veliki pozdrav!