уторак, 19. август 2014.

Bebine krofnice

Recept sam dobila od moje zaove, tj. rodjene sestre mog muža koju zovemo Beba. Brzo se spremaju. Nisu klasične krofne, više su kao keks. Tako da ko očekuje mekane, vazdušate, šuplje... ustvari dobiće, tvrde, orusne ali ukusne krofnice. Fenomenalne za doručak, večeru ili užinu, uz kafu, mleko ili čaj. 





Potrebno je:
  • 2 jaja
  • 8 kašika šećera
  • 8 kašika zejtina
  • 16 kašika mleka (može da se stavi 10 kašika)
  • 1 vanilin šećer
  • 1 prašak za pecivo
  • 1/2 kg brašna
Opciono:
  • 1 kašičica cimeta ili
  • limunova korica ili
  • kokosovo brašno ili
  • rum ili
  • morsko orašče ili
  • suvo groždje...
Još je potrebno:
  • šećer u prahu za posipanje
  • 1 vanilin šećer


Penasto umutite belanac i šećer i vanilin šećer, zatim dodajte žumanca, ulje i nastavite da mutite mikserom. Dodajte mleko i brašno pomešano sa praškom za pecivo.
Umesite glatko testo i razvijte koru debljine 1cm.  Čašom vadite krofne, a manjom čašom sredinu krofne. Pržiti u vrelom ulju ili masti. Pržene stavljajte na papirni ubrus kako bi ubrus upio višak masnoće, a onda krofnice pospite prah šećerom i vanilin šećerom. 




NAPOMENA:

Ovog puta sam se poigrala sa testom i probala da od ove smese pravim i galete. Oduševljena sam rezultatom. Dobila sam na ukus pravi petit beurre keks. Savršen za grickanje uz šolju mleka.


Нема коментара: